Aj medzi sviatkami sme tu pre vás!👍Okrem dní pracovného pokoja oddychujeme iba 31. decembra.

Zrýchlená reklamácia

Mrzí nás, ak niečo nevyšlo podľa vašich predstáv. Na tejto stránke nájdete návod, ako môžeme problém vyriešiť čo najľahšie. Zrýchlené uplatnenie reklamácie (zákon ju pozná ako uplatnenie zodpovednosti za vady) vám ponúkame online cez váš zákaznícky účet.

Ako zadať Zrýchlenú reklamáciu v 3 krokoch

  1. Ak zistíte nedostatok na dodaných tlačovinách, prosím, odfoťte ho. Na posúdenie problému nám stačia základné fotky z mobilu.
  2. Prihláste sa do svojho zákazníckeho účtu a tam prejdite do sekcie Reklamácie.
  3. Tu vytvorte reklamáciu jednoducho kliknutím na tlačidlo NOVÁ REKLAMÁCIA. Podľa pokynov vyberte číslo objednávky, stučne opíšte vadu, nahrajte fotky a stlačte ODOSLAŤ. Hotovo! Zadali ste Zrýchlenú reklamáciu.

Ako prebieha Zrýchlená reklamácia

  • Ihneď po odoslaní vašej Zrýchlenej reklamácie dostane náš špecialista notifikáciu. Reklamácie vybavujeme každý pracovný deň v čase 9:00 - 16:00.

    Vždy sa snažíme vašu reklamáciu vyriešiť čo najskôr. No v prípade, že ste v časovej tiesni, neváhajte nám po zadaní reklamácie vo svojom účte aj zavolať na našu infolinku 02 / 321 130 70, v tom prípade sa pokúsime vašu reklamáciu riešiť s maximálnou naliehavosťou.

  • Po zadaní reklamácie, prosím, počkajte na naše vyjadrenie a tlačoviny nám neposielajte naspäť.

    Ak tlačoviny budeme potrebovať vrátiť, náš kuriér ich u vás bezplatne vyzdvihne. Vtedy ich len stačí vhodne zabaliť na prepravu.

  • Vyjadrenie k reklamácii vám dáme zvyčajne v rozmedzí 1-3 pracovných dní, v závislosti od zložitosti problému. Pri komplikovanejších problémoch, týkajúcich sa napr. farebnosti, kde je potrebné urobiť merania farieb, sa môže čas potrebný na naše vyjadrenie predĺžiť.

    V prípade uznania reklamácie po dohode s vami obratom realizujeme opravnú objednávku. Je pravdepodobné, že pri realizovaní opravnej objednávky budeme potrebovať aj vašu súčinnosť, napríklad na odsúhlasenie opraveného návrhu.